Παρασκευή 30 Μαΐου 2008

Αυτοάμυνα







6 σχόλια:

aggelika είπε...

Ακόμα κι αυτά είναι όμορφα όμως.. τα φαινομενικά "άσχημα"!!

Stardustia είπε...

μα, aggelika, εγώ βρίσκω τους κάκτους πανέμορφους!
και μου αρέσει αυτή η "παθητική" και στιβαρή τους αυτοάμυνα...

aggelika είπε...

ναι.. κι εγώ αυτό εννοώ! Απλά οι περισσότεροι θα προτιμούσαν άλλα λουλούδια, όπως τα τριαντάφυλλα ας πούμε...

Stardustia είπε...

στα τριαντάφυλλα για παράδειγμα η αυτοάμυνα μου φαίνεται κάπως λειψή...
θα προτιμούσα τότε τα εσπεριδοειδή με τα κρυμμένα αγκάθια τους

αλλά οι κάκτοι, για μένα είναι πλάσματα υπέροχα, πεισματάρικα και ανθεκτικά.

penny είπε...

αδυναμία μου μεγάλη οι κάκτοι. Η ομορφιά τους σε γοητεύει.

Stardustia είπε...

πες τα βρε, πέννυ,
αλλά ακόμη δεν έχω πάρει τελική απόφαση για το αν θα ήθελα να είμαι αυτός της δεύτερης ή ο πρώτης φωτό...